2014. december 27., szombat

~Fhuuj... Hétfő! -.-" ~

Sziasztok tudom, hogy mar regen volt uj resz... es nagyon is sajnalom! De most mar lesznek reszek izgalmakkal, szerelemmel es persze csalodasokkal.
Meg egy uj dolog, hogy ha telorol irok akkor mellozni fogom az ekezeteket, bocsanat de igy gyorsab! :)
Na de akkor kezdjunk hozza. Remelem tetszeni fog nektek! :D

------------------------------------

Reggel anyam hangjara keltem fel. Nagyon nem hianyzot az amit egymas utan ismetelgetett.
-Kicsim ebredj hetfo van es suliba kell menned. Ne hogy mar el kes.
-Anya komoly?? - kerdeztem faradtan.
-Nezd mar nincs sok a sulibol! Fel ev!! - hat igen fel ev es nyari szunet es vegre nem kell tobbet latnom a sulit.... Ideje lenne mar!
Nehezen de fel keltem es kivanszorogtam a konyhaba. Kinyitottam a hutot es nem talaltam semmi kajat amit reggelire meg tudtam volna enni.
-Anyaaaa!!! Nincs kaja! - orditottam.
-Kislanyom ne ordibalj! Igen tudom szoval szeretnelek meg kerni hogy miutan vegeztel a suliban akkor az utan menj el kerlek boltba es vasarolj be. Aztan meg ird meg a hazid! - mondta remenykedve hogy tenyleg igy fogok mindent megcsinalni... Pedig ismerhetne mar hisz tudtommal a lanya vagyok! Na mindegy.
Vissza mentem a szobamba es kinyitottam a szekrenyt es elkezdtem azon agyalni hogy mit vegyek fel. Vegul egy piros pant nelkuli felsot vettem fel hozza egy fekete farmer es egy fekete bor dzseki. Kiegeszitonek fel vettem egy piros full cap sapkat amin volt egy nagy feher "P" betu. Fel kaptam a taskam ami benne volt azt egy laza mozdulattal kiontottem majd amelyik tantargy a kozelembe volt azt meg fogtam es bele dobtam. Vallamra kaptam a taskam majd utnak indultam.  Amikor a sulihoz ertem akkor lattam a furkeszo szemeket hogy mindenki engem nezz. Ezt ugy utalom! Bementem mert hat mit se mondjak faztam de nagyon. Amikor bementem a terembe hogy aludjak egy kicsit akkor hallotam egy tul ismeros hangot aki eppen utanam ordibalt. Ja hat igen ez Loren, de mindenki csak Lolnak hivjak mivel nem szereti a Loren nevet. Amikor meg fordultam akkor mintha mas alt volna elottem! Igy kulsoleg csak a haja valtozot de mintha meg valami valtozot rajta.
-Szia csajszi! - koszont majd egy laza mozdulattal megolelt.
-Na meselj mi tortent veled? - neztem ra flegman.
-Hat van egy pasim aki mellet szo szerint meg valtoztam.
-Hey azt hittem hogy a legjobb baratnod vagyok!
-Az is vagy!
-Akkor miert nem tudok arrol, hogy van pasid? - kerdeztem es farkas szemet neztunk. Latszot rajta, hogy fel, ezert is nezet talan mindenki minket.
-Nyugi csak szivatlak. - nevettem el magam kozben oda mentem es a lapockajat gyengen meg utogettem.
-Hallod! Fhuuu te! - mondta es latszot rajta, hogy meg konyebbult.
Elso ora osztaly fonoki volt.
-Joreggelt gyerekek! - koszont Mr.Raymond az ofonk. -Van egy nagy bejelenteni valom szamotokra.
Mindenki furkeszo szemekkel figyelte a tanart.
-Jovoheten egy uj osztalytarsatok lesz!
Mindenkinek tagra nyilt a szeme. Nem gondoltuk volna hogy meg egy gyerek jon, igy is sokan vagyunk, nem kell meg egy!
-Es tanar ur! Fiu cagy lany? - kerdezte Lol.
-Ha jol tudom akkor fiu jonn!
-Na, hallod ha helyes akkor ossze johetnel vele! - sugta oda nekem Lol.
-Lol figyelj en nem akarok az jovobeli osztalytarsammal ossze jonni.
-Najo! Ujjab valtozas! - mondta.
-Na mi!? - kerdeztem felvont szemoldokkel.
-Idegesito hogy Lol-oznak!
-Mivel te akartad, hogy igy hivjanak!
-De most mar ne. Nem vagyok az a kislany aki voltam! - mondta es ebben teljesen igaza volt. Regen mindig mint egy 9 eves kislanykent viselkedet aki ha kapot egy csokit akkor orom tancot jart.
-Akkor mit akarsz hogyan hivjanak? - kerdezten furkeszo szemekkel.
-Nemtoom de meg gondolkozok rajta.
-Okay!
Ezutan sokat gondolkoztam, hogy kilehet majd az uj osztalytars. Az uj szomszed vagy egy ujjab nyomi? Talan egy vetelytars? Nem tudom de inkabb legyen helyes aki biztos, hogy nem szabotalhatna engem.
Miutan vege lett minden oranak fogtam magam es haza mentem. Otthon szokasosan nem volt semmi es senki se. Elmentem a boltba vettem mindenfele kajat majd haza mentem. Vacsorat csinaltam, kozben anyuek haza jottek. Aztan lefurodtem majd elmentem aludni.

------------------------------------

Hat igy ennyi lenne. Tudom nincs benne meg nagy dolog, de szepen idovel mindennek eljon az ideje!
Kerlek titeket hogy ha tetszet akkor iratkozatok fel vagy kommenteljetek! :D
(4 komment utan jon a kovi resz! ;) )

2 megjegyzés: