2015. április 24., péntek

~Tali~

Egész héten nem történt semmi izgalmas! Talán mindenki kiváncsi vagy parázik hogy hogyan fog kinézni az új gyerek. De nem értem hogy mi a nagy dolog ebben! Csak egy rohadt gyerek... semmi nagy dolog!!! De ők tudják. 
Tegnap (pénteken) meg beszéltem Lorennel hogy szombaton találkozünk a kedvenc kajáldánkban. De van egy olyan érzésem hogy hozni fogja a pasiját is! Hiszen egész nap csak róla beszél... azt se mondta meg hogy hogy hívják a gyereket. Borzalom. Persze örülök hogy boldog meg szerelmes de ezt a pasijának mutassa ki ne nekem! 
Elindultam a napaliba de a lépcső közepén meg áltam mert lentről valami fura hangokat hallottam. Picivel lejebb mentem hogy jobban haljam amikor fel ismertem apám hangját. 
-Mivan ha fel ébred? 
-Soha sem ébred fel ilyen korán. 
Na jó oké hogy az egyik az apám de a másik nem az anyám. És miaz hogy én soha nem kelek fel ilyen korán??? Na jó ez csak vicc persze hogy nem kelek fel!! Minek?? Egyszerűen péntek este nem volt semmi jó hely ahova ellehetett volna menni. Itthon meg ettem fürödtem telefonoztam és aludtam. Így keltem fel ilyen korán. 
Még egy kicsit lejebb mentem csak hogy meg tudjam nézni hogy pontosabban mi is történik ott amiről én direkt nem tudok semmit. 
Ahogy oda néztem azt rögtön megbántam. Apum egy másik nővel volt a kanapén. Ezt nem tudom nézni!! Így is alig van itthon anyu meg állandóan hiányolja... ha ezt meg tudja... itt kifog törni a harmadik világháború!!! Apámat meg felpofozom a picsába! Hogy képzeli hogy ezt teszi vele... FHUUJ!!!!! 
Vissza mentem a szobámba de megpróbáltam nem becsapni kisebb nagyobb sikerel sikerült de nem teljesen. 
Fogat mostam majd fel vettem egy sportos ruhát. Esküszöm hogy több mint 30 fok van oda kint. 

Rá néztem az órára és láttam hogy elkéne indulnom a találkozóra. Raktam el egy kis pénzt, a telefonomat és a füllhallgatóm. 




                 *********************



Bementem az ajtón és elkezdtem keresni Lorent. Hirtelen fel tűnt ahogy nagyban össze vissza hadonászik a kezével. Hát nem tudom hogy most oda menjek vagy inkább tegyek ugy mintha észre sem vettem volna. De nem... most kedves vagyok szóval oda megyek. 
-Sziasztok! - köszöntem nagy vigyorral. Amikor megöleltem akkor  kiszúrtam a mögötte ülő srácot aki úgyszintén mosolygott. 
-Ő ki? - sugtam oda Loren fülébe. Na jó ez volt a leghülyébb kérdésem a mai nap.  -Jessica ő itt a pasim Matthew. Matthew ő itt a legjobb barátnőm Jessica. - mutatót be neki.
-Szia örülök hogy végre személyesen is megismerhetlek. - mondta udvariasan. -Loren már sokat beszélt rólad. - na igen ez ilyen alap dolog. Hát persze hogy sokat mesèlt rólam. Loren imád beszélni bárkiről vagy bármiről. 
-Hidd el nekem is sokat beszélt rólad. - mondtam de kezdtem ezt a beszélgetést egy kicsit unni. Így első látásra egy srác aki kedves a lányokkal nem szív semmit drága helyekre jár, kifinomult, álom gyerek, kitűnő tanuló. Mikéne még? Hát ez az semmi! Loren nem az ilyen fajta srácokat szereti. Hanem az ellentétét. BORZALOM!!













Ennyi lenne a második rész. Remélem tetszet. Tudom nincs venne semmi izgalmas de most nem volt nagyon ugy semmi ötletem de a többi rész az nem ilyen lesz megígérem!! 😉
Egy hét múlva jönn a kövi rész. 
Szeretnék kérdezni valamit. Ami az lenne hogy csináljak egy facebook csoportot a blognak amibe mindig ki teszem ha valami történik a blogon?? Vagy inkább hanyagoljam?? 


3 megjegyzés:

  1. Jó lett. Siess a következővel és szerinten ha szeretnél csinálj nyugodtan :)

    VálaszTörlés
  2. Sziia! Mikor jön már a kövii?Nem akarlak megbántani de írod h kövihéten rész és kb. 3hónap tán sem írsz semmit sem.És tényleg nem akarlak kiosztani csak mindig megígérik h mindenhéten lesz rész erre fél év tán sem írnak hát szép mondhatom!És szerintem is jó lett ! ;)

    VálaszTörlés